Centrum Medyczne Boczna 1

Z Centrum Medyczne Boczna 1 współpracujemy od ponad 5 lat. Zaczęliśmy tę współpracę od stworzenia logotypu i identyfikacji wizualnej (logotyp, wizytówki, teczki, ulotki, reklama wizualna), następnie powstała strona internetowa Centrum Medycznego. Dzięki skutecznym działaniom w krótkim czasie placówka stała się lubianym i rozpoznawalnym na rynku lokalnym centrum medycznym.

Marketing centrum medycznego- pierwsze działania

Centrum Medyczne Boczna 1 z Kalisza skupia obecnie wokół siebie niemal 40 specjalistów z 18 dziedzin medycyny świadcząc prywatne usługi medyczne na wysokim poziomie. Zarząd firmy zgłosił się do nas kilka miesięcy przed otwarciem placówki z zadaniem stworzenia logotypu Centrum Medycznego i identyfikacji wizualnej firmy. Nasze prace rozpoczęliśmy od rozmów- określenia celów, analizy konkurencji, ustaleniu zarysu strategii marketingowej, by później przedstawić propozycję logotypu i plan dalszych działań. Po akceptacji logotypu przystąpiliśmy do projektowania materiałów identyfikacji wizualnej takich jak wizytówki, teczki firmowe, ulotki, projekty reklamy wizualnej i oznakowania siedziby firmy. Następnym etapem prac była strona internetowa dla Centrum Medycznego Boczna 1.

Strona internetowa dla centrum medycznego- najważniejsze informacje

Projektując stronę internetową dla Centrum Medycznego Boczna 1 skupiliśmy się przede wszystkim na tym, żeby witryna była skuteczna, funkcjonalna, szybka i przyjazna dla użytkownika. Strona posiada przyjazny system zarządzania treścią do samodzielnej edycji treści, jest dostosowana do wyświetlania na komputerach i urządzeniach mobilnych, a także zoptymalizowana pod wyszukiwarki. Dzięki temu w krótkim strona uzyskała wysokie pozycje w wyszukiwarce, co bezpośrednio przekłada się na ruch na stronie i w siedzibie przychodni.

Skontaktuj się!

Szukasz skutecznych rozwiązań dla Twojej firmy?

Pozostałe elementy marketingu centrum medycznego

Dla Centrum Medycznego Boczna 1 w Kaliszu od początku współpracy przeprowadzamy również skuteczne kampanie reklamowe w mediach społecznościowych. Celem początkowych działań było zwiększenie rozpoznawalności firmy i świadomości marki, co udało się znakomicie, ponieważ CM Boczna 1 jest w tym momencie jednym z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych Centrum Medycznym w Kaliszu. Dla placówki prowadzimy również pozycjonowanie lokalne, dzięki któremu w ciągu miesiąca (luty 2023 rok)  klienci wykonali 2153 połączenia telefoniczne do przychodni, a na stronę internetową weszły bezpośrednio 643 osoby. O trasę dojazdu zapytało 758 osób. W połączeniu z działaniami płatnymi w social mediach daje to ogromną widoczność i skuteczność na lokalnym rynku.